3 Oktober

Coolaste människorna och coolaste mobilbilderna!
(Bilden på mig är Sannas)
Det var party vid skansenskrona där det blåste och kom några skurar, men det var fint ändå. Fullmåne, fina männsikor, fin utsikt och fyrverkerier. Tack för alla fina presenter och grattulationer.


14 september

Eftersom inte koftan jag tänkte köpa i fredags passade så ska jag in och leta kläder idag istället. När jag kommer hem ska jag sätta mig och titta på sista avsnittet av andra säsongen av true blood. Hur ska jag klara mig ett helt år till tredje säsongen?
På fredag spelar Håkan på liseberg vilket jag ser fram emot. Känns inte som om det bara var ett år sedan sist.
Ha en fin dag mina kära vänner!

Festivaler 2009

Här kommer mina framkallade bilder från Hultsfred och Emmaboda. Som ni ser åkte nästan aldrig sjömanshatten av.
Fotona fram tills Emmabodastationen är från hultan.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Killen under jag ingen aning om vem det är men han fanns i alla fall med på en av rullarna. Eftersom han har en strips i handen kan det ha vart när jag gick till stripsståndet och frågade “man skulle inte kunna få köpa en strips med.. öh.. blandad sås?”

Vi hade köpt rädda barnenbiljett så därför fick vi tillgång till alla vattentoaletter på området. Såhär såg de ut och var inte särskillt fräscha de heller.

Idag åkte jag in till stan där jag var kulturell och besökte tre olika museer med Lollo. Vi hann med världskulturmuseet, Röhsska museet och naturhistoriska. Svimmade nästan av när vi gick bland de uppstoppade fåglarna. Tigerungarna var dock söta medans minken fick mig att skrika till.
Jag hann också följa med Sanna för att köpa way out westbiljett och till min besvikelse hade de inga Jamie T-vinyler inne. Syyyynd säger jag medans min plånbok hurrar.
Nu borde jag egentligen packa färdigt till emmaboda men har ingen speciell lust till det. Känns lite tråkigt att packa själv och Kim kommer inte förräns tidigt imorgon. Syyynd säger jag som kommer få sova själv inatt.