Idag åkte jag in till stan där jag var kulturell och besökte tre olika museer med Lollo. Vi hann med världskulturmuseet, Röhsska museet och naturhistoriska. Svimmade nästan av när vi gick bland de uppstoppade fåglarna. Tigerungarna var dock söta medans minken fick mig att skrika till.
Jag hann också följa med Sanna för att köpa way out westbiljett och till min besvikelse hade de inga Jamie T-vinyler inne. Syyyynd säger jag medans min plånbok hurrar.
Nu borde jag egentligen packa färdigt till emmaboda men har ingen speciell lust till det. Känns lite tråkigt att packa själv och Kim kommer inte förräns tidigt imorgon. Syyynd säger jag som kommer få sova själv inatt.

Posted in All

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *