God morgon Linnéa och klockan är 05:52.
Brukar försova mig nästan varje morgon men idag vaknade jag innan klockan ringde och kunde inte somna om. är trött och sliten och blev färdig 40 minuter innan jag ska gå till bussen.
Idag ska jag och Sanna dekorera skyltfönster igen. Det kommer att bli hur snyggt som helst.

Kim!

Kim gör en Linnéa!
Jag har haft photo session här hemma där jag fotat Kim med lite olika saker. Det har vart kul. Längtar tills jag får komma in i labbet och framkalla de analoga som jag tog med.
Känner att det är mycket som ska hinnas med innan vi går på jullov men jag hoppas att jag hinner med allt. Wish me luck!

Foton

Jag kanske är lite tråkig som laddar upp alla mina analoga bilder men har inte så mycket annat att lägga upp. Kopierade i alla fall två bilder på Kim idag som jag tog på min födelsedag i höstas. Jag tycker om att vara i fotolabbet, det är mysigt.
Längtar efter Kim när jag ser bilderna men han kommer hit i helgen och stannar över nästa vecka så det blir fint.


Idag blev jag 1000 kr fattigare. Har nämligen köpt skor, emmabodabiljett och äntligen betalt av sista skulden för min ipod. Haha, det tog bara ett och ett halvt år att betala den.
Idag fick jag ett mail om att jag ska få gå på P3 live session med Daniel Gillbert och Anton Kristiansson imorgon. Det blir intressant! Min syster vann också till en live session, fast med Markus Krunegård i stockholm imorgon.
Tack Lollo för att jag “fick” sno din fråga!
På fredag drar jag, Sanna och filmkamerorna till uppsala där vi ska filma Kim. Ser ut att gå bra med dokumentären tycker jag vilket känns bra. Kommer sedan hem på måndag igen.


Vi hade halloweenfest hemma hos mig i helgen. jag var vampyr och kim var (som ni kan se på bilden) Thomas Öberg.
Imorgon tar jag och Sanna nya tag på vår dokumentärfilm och åker upp till säffle och filmar. Jag kommer att få ta en buss som går 07:00. Jag undrar om jag kommer dra mig upp så tidigt. Det återstår att se.

Som om jag bryr mig

Sänk mitt hjärta som en sten. Ge mig en käftsmäll, jag är feg.

Nu är helgen v.41 slut. Var med Sanna och Simon i fredags då vi tittade på mean girls och sleepy hollow och igår var jag och sanna i stan och sedan på teater. Jag köpte ett par högklackade skor på monki men vet inte om jag riktigt kan gå i dem än. Känns ju inte så bra ifall alla kommer skratta åt mig när jag har på mig dem. Sedan köpte jag en stor kavaj på myrorna också. Har sytt om den lite men känns fortfarande inte riktigt klar. Sen idag har jag haft ett litet kalas med mormor och moster. Vi satt ner i typ fem timmar och nu är jag helt slut och har ont i rumpan.
Känns som om höstlovet närmar sig och har lite saker inplanerade innan dess. På onsdag ska jag se på när Markus spelar på bengans och sedan på fredag tar jag tåget upp till Uppsala. Sedan helgen efter det är det halloweenparty hemma hos mig. Det kommer bli fint.