I helgen var Kim här. Vi firade vår ettårsdag.
Vi började dagen med att gå längst Gullbergskaj.




Sedan gick vi och åt och gick en stund till slottskogen.



Gick till Masthugget och tittade på utsikten.
Såhär i efterhand kan man se röken från branden i Ale.

Åkte spårvagn till Fängelset.


Såhär träffades vi ungeför för ett år sedan.


Sleeping Beauty.


Kusowsky.




Tack för en fin helg.
Tack själv! <3
Haha jag såg er, både på Gullberjs kaj och på Undeage. Så himla fina