Du var aprilhimlen

I helgen var Kim här. Vi firade vår ettårsdag.
Vi började dagen med att gå längst Gullbergskaj.



Sedan gick vi och åt och gick en stund till slottskogen.


Gick till Masthugget och tittade på utsikten.
Såhär i efterhand kan man se röken från branden i Ale.

Åkte spårvagn till Fängelset.


Såhär träffades vi ungeför för ett år sedan.


Sleeping Beauty.


Kusowsky.

 
 
Tack för en fin helg.

Posted in All

2 thoughts on “Du var aprilhimlen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *